morgen is het zo ver - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Jolanda Teeuwen - WaarBenJij.nu morgen is het zo ver - Reisverslag uit Elburg, Nederland van Jolanda Teeuwen - WaarBenJij.nu

morgen is het zo ver

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

22 Mei 2008 | Nederland, Elburg

Hallo allemaal,
Morgenochtend vertrekken we naar Jordanië. Pa en ik hebben er heel veel zin in. Vanmiddag heb ik m'n rugzak gepakt met m'n slippers en flippers (voor het snorkelen in de Rode Zee), (onderwater-)fototoestel, paspoort en reisgidsen, zonnebrand factor 30, en verder alles wat we nog meer nodig hebben tijdens de vakantie. Ik hoorde vandaag dat het in Jordanië op dit moment 37 graden is, dus veel kleding zal ik niet nodig hebben.
Jo (de zus van Thea) brengt ons morgen naar 't Harde waar we de trein pakken naar Schiphol. Om 12:35 uur vertrekken we met het vliegtuig van Royal Jordanian (vlucht RJ152) naar Amman.
Ik ben heel nieuwsgierig wat we allemaal gaan beleven.
Ik hou jullie op de hoogte.

• 24 Mei 2008 - 10:06

Jan En Jacq:

Ik hoop dat je tijdens deze reis tijd en cibercafe kan vinden. Om een berichtje achter te laten. Ik heb op de site van Boabab gekeken, mooi programma. Veel plezier, pas op met wondjes als je gaat drijven op de dode zee. spreek uit ervaring!!! Veel plezier groeten aan je pa. Liefs van het klussers uit zuidwolde