Gevaarlijk!!! - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Jolanda Teeuwen - WaarBenJij.nu Gevaarlijk!!! - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Jolanda Teeuwen - WaarBenJij.nu

Gevaarlijk!!!

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

01 April 2015 | Mexico, San Cristóbal de las Casas

Afgelopen zondag lag ik heerlijk in een hangmat met uitzicht over de Golf van Mexico. Het water was rustig. Verderop zwemmen een paar mensen. Het water is hier bij de kust niet diep.
Naast me zit een Mexicaanse familie aan een tafeltje. Ze praten en ze lachen wat. Op het strand zijn veel Mexicaanse families. De kinderen hebben deze week schoolvakantie.
Ik kijk omhoog, en zie in de kroon van de palmbomen (waar mijn hangmat onder hangt) heel veel kokosnoten hangen. Zoveel heb ik er nog nooit in 1 boom gezien. Er hangen wel meer dan 100 noten in 1 boom. Opeens realiseer ik me dat dit een hele gevaarlijke plek is om te liggen!
Gelukkig wordt ik geroepen dat het eten klaar is. Ik veer overeind, en ga aan tafel. Heerlijke grote gamba's met knoflook en kaas, een salade, en de gebruikelijke tortilla-chips.
Ik heb genoten van de heerlijke lunch.

• 04 April 2015 - 16:37

Je Tante:

dacht dat zo goed kon vangen...? :)